4xUlenberg.reismee.nl

Los Angeles

Los Angeles, aangekomen bij Beverly Garland HI.

We hebben een reis inclusief vertraging gehad van 21 uur, door to door.

Allereerst even de auto ophalen bij Hertz. Goed geregeld, bus bij de uitgang van het vliegveld, kan niet missen. Instappenn, en hupsakee, je wordt zo op het immense wagenpark van Hertz afgeleverd. Chargers, Mustangs, Ferrari, BMW, Escalades, ze stonden er allemaal in overvloed. Wij kregen een Ford.nee, geen Mustang, maar een SUV. prima maatje voor ons vieren, met alle bagage. Uiteraard wilde de dame bij Hertz ons met alle plezier upgraden, maar dat zou een scamele $ 900.00 voor de vakantie extra betekenen. dat konden we wel beter gebruiken, dacht ik zo.

Het hotel is gezellig, en typisch Amerikaans. Lage plafonds en alles is fluffy en puffy.

Zo, we waren best chagarijnig na 21 uur, maar de eerste nachtrust heeft alles goedgemaakt. Vandaag gaan we maar eens kijken in wat voor dorp we nu weer terechtgekomen zijn hahaha.

straks komen de feauteau's ! geen zorgen!

groetjes,

Patrick, Charlotte, Arnout en Menno

Reacties

Reacties

Wendy

Vooral het fluffy en puffy graag op de foto!

patrick

Hi Wendy, ik zal even een foto proberen te posten van de fluff en puff. heel amerikaans, je zakt er zo'n end in weg, dat je er nooit meer uitkomt, zeker niet na een flink bordje USA food pfffff.

P

Kelly

Wat super leuk om deze prachtige reis met jullie te volgen!! Whahahha wij gaan ook een rondreis maken maar dan in Nederland whahahahah! Vorig jaar heb ik ook een blog gemaakt maar gewoon op onze computer (niet online) voor later als we groot zijn zeg maar whahahahahah dit is ook leuk en maybe ga ik het ook doen!! Als ik het niet vergeet whahahahahahhaha! Geniet er van want dit is echt super gewelidig zwaar cool! Ik ga jullie volgen!!! Enjoy!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!