4xUlenberg.reismee.nl

Los Angeles - de eerste echte dag

Zo, niet al te cultureel beginnen vandaag, gewoon een shopping mall vandaag.

Maar eerst natuurlijk een ontbijtje. voor ons met ons tijdverschil, nog even wennen, maar we hadden echte best honger. het was een compleet ontbijtbuffet, maar dat mag dan ook wel voor $16.00 per persoon. Eat all you can... ja, dan ben je toch Hollander, en pikken we nog gauw even een extra eitje mee.

Na het ontbijt zijn we naar het Beverly Hills shopping mall geweest. 160 winkels onder één dak. prachtig, als kinderen in de speeltuin, want winkelen vinden we leuk. zeker hier in de USA!

Nadat we het winkelen wel gehad hadden, voor nu dan, zijn we down town LA gegaan, eens even die spaarzame hoge gebouwen bekijken. Was erg mooi.

Vervolgens zijn we Beverly Hills weer ingegaan, om even te spieken in de tuinen van de echt rijke mensen. En het was precies als op TV... herkenbare landmarks, mooie auto's en een overdaad aan reclameborden voor de meest uiteenlopende zaken.

Uiteindelijk hebben we op aanraden van een kennis gegeten bij de Farmer's Market. Een soort markt waar je werkelojk de hele wereld kunt eten. Stiekum stond de auto bij de K-Mart, want dat is natuurlijk gratis parkeren.

Leuk detail over het parkeren is overigens dat parkeren in hartje Beverly Hills goedkoper is als in de Hilvertshof in Hilversum.

Morgen Universal!

Truus ULENBERG

Konden jullie de tassen wel dragen ha ha ...?????

Wendy

Wat geweldig dat we kunnen meekijken!

Florence

Echt leuk zo veel winkels onder een dak, en parkeren, goedkoper dan in Hilversum,

Harry Rexwinkel

Top idee om zo'n verslagpagina te maken, geweldig meegenieten ;-))

Mike en Inge

40 jaar geleden waren wij er ook.We genieten dus van jullie verhalen want dat roept veel herinneringen op.Het zijn prachtige foto's. We zijn ook in Hloolywood geweest en nemen nu geen enkele film meer serieus haha. Nog een hele fijn tijd en we blijven jullie volgen.Groetjes