4xUlenberg.reismee.nl

HOLLYWOOD!!!

Lieve volgers,

Ach Hollywood, de stad waar ieders dromen uitkomen. Waar je je even beroemd mag wanen, en waar je de sterren bijna aanwezig acht. Stad die symbool staat alles wat je je wensen kunt.
Nou, dat is ook zo.

We zijn vandaag de Walk of Fame gaan doen. In eerste instantie hadden we bedacht om naar de Crystal Cathedral te gaan voor een uurtje Hour of Power, maar we zouden de familie Ulenberg niet zijn als we aan niet de aan de hele andere kant van de stad uit zouden komen. Ja, ook met een TomTom, dat lukt ons... Los Angeles is erg groot, dus aan de andere kant van de stad betekent dan ook zo ongeveer in een ander land. De TomTom heeft ons ernstig in de steek gelaten, want Hij dacht dat we naar een andere Lewis Street wilden... We hebben hem niet het raam uit gegooid.

Hollywood dus. Toen we aankwamen hoorde we een hoop gejuich, en zagen we vele mensen op de verschillende levels van het shopping maal staan, wat zou er aan de hand zijn? vele vrouwen doneerden hun haar aan een stichting tegen kinderkanker. Klinkt gek, maar was leuk om te zien dat al die vrouwen zich kaal lieten scheren. Dit geheel werd aangekleed met iemand uit Grey's Anatomy. We weten alleen niet wie, al is Charlotte al vanaf dag 1 ontzettend fan van de serie, dus het kan maar goed een figurant geweest zijn.

Vervolgens zijn we in Oakley Heaven terechtgekomen. Alles was hier mooi, en niet duur. Dat kwam mooi uit, de fabriek zit op steenworp afstand, dus voorraad te over. misgrijpen was er helaas niet bij.

Even een pizzaatje, denk je voor $10.00 een koek op je bord te hebben, weten ze er op slinkse wijze een totaal van meer dan $ 100.00 van te maken. prijzen zijn ex btw, state tax, tips (verplicht), en een fles water kost $ 8.00.

Morgen Laughlin, we zijn benieuwd!

Gemma

ahahahah in Amerika is alles groot..........dus ook de prijzen ahah