4xUlenberg.reismee.nl

Trip van Tusayan naar Sedona

Korte update vandaag. Er staat niet zo heel veel op het programma. Een ritje van ongeveer twee uurtjes van Grand Canyon National Park naar Sedona. We konden het rustig aan doen want gisteren hebben we natuurlijk de Grand Canyon al gehad, en voor morgen staat een jeep excursie op het programma in de omgeving van Sedona.

We zijn dus ook wat later opgestaan, en waren dan ook iets te laat voor het ontbijtbuffet. Niet getreurd, dan maar a la carte een pannekoekie en een bakje fruit, vergezeld van die absoluut afschuwelijke Amerikaanse koffie.

Uitchecken, en op naar Super 8 motel in Sedona.

Na een uurtje rijden, kwamen we in de buurt van Sedona, en hier ontvouwde zich weer het meest onwaarschijnlijke natuurschoon dat je je voor kunt stellen. De rotsen zijn een diep rode terracotta kleur. De vormen zijn zo mogelijk nog grilliger als die van de Grand Canyon.

Maarrrrr.. over Sedona straks meer, wanta nders heb ik morgen niets meer te schrijven...

Voor wat betreft het Super 8 Motel waar we logeren? Ach, je doet eens wat consessies. Twee twijfelaartjes, en 3 vierkante meter ruimte... en dekens... geen dekbedden... maar wel een gedesinfecteerde afstandsbediening!